Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Tellimisel 5-14p
Erinevus automaatse ja poolautomaatse rehvipingi vahel.
Üldiselt jagunevad rehvivahetajad nelja põhikategooriasse: manuaalne, poolautomaatne, täisautomaatne ja üliautomaatne (tuntud ka kui robot). Keskendume kahele populaarseimale, poolautomaatsele ja täisautomaatsele rehvipingile.
Poolautomaatne rehvide montaažipink.
Poolautomaatse rehvivahetaja korral asub montažipea võllil, mida hoiab tagumise samba ülaosas hing. Velje kaugus määratakse tagumises osas oleva reguleerkruvi abil. Seejärel seadistatakse montažipea kõrgus ja lukustatakse see.
Täisautomaatne rehvide montaažipink.
Täisautomaatse rehvivahetaja puhul on kinnituspea seadistus veidi erinev. Kogu tagumine sammas töötab hüdraulilise kolviga, mis liigutab tagumist sammast tahapoole. Paigaldamisel liigutatakse pea oma asendisse ja selle saab fikseerida oma kohale nupuvajutusega.
Valik poolautomaatse ja täisautomaatse vahel sõltub ühest põhiasjast, seadistamise kiirusest. Poolautomaat rehvipingi seadistamiseks kulub umbes 30 sekundit kauem ja see tuleb alati seadistada, samas kui automaat rehvipingi seaded säilivad kallutades tervet pead edasi-tagasi.
Mis on heebli vaba montaažipink?
Heeblita montaažipingid on selles valdkonnas suhteliselt uued. Need põhinevad montaažipingi kasutamise hõlbustamisel, eemaldades protsessist rehviheeblid, mida tavaliselt kasutatakse rehvi montaažipeale tõstmiseks, ja asendades need automaatse sõrmega. See vähendab märkimisväärselt kahjustusi, mida võivad põhjustada rehviheeblid. Heeblita montaažipingid muutuvad sel põhjusel palju populaarsemaks ning madala profiiliga rehvi paigaldamisel võivad need olla hindamatud.
Montaažipingi abivahendid.
Lisakäppadega montaažipingid jäigemate RUN-FLAT, madalamate või katkitse rehvide demontaažiks ja montaažiks.
Abivahendil on tavaliselt 3 põhifunktsiooni. Esimene on fikseeritud rull, mis asub kinnituspeast umbes 6 tolli kaugusel, hoides laua pööramisel rehvi külgseina paigal. Käpa teine osa on pöörlev klamber. See klamber hoiab ka rehvi külgseina allapoole ja pöörleb koos rehviga, kui laud pöörab, surudes rehvi ratta õõnsusse, võimaldades ranti venitada ja kinnituspea kohale sobitada. Abivahendi viimane osa on alumine loendis olev rull. Seda rulli kasutatakse alumise või tagumise randi tõstmiseks kinnituspeani.
Abivahendiga rehvide montaažipingi muudab tänapäeval maanteel enamiku rehvide ja rataste kombinatsioonidega töötamise üsna lihtsaks, ühe inimese tööks.
Loe rohkem siit.