Veebipoe rparts.ee omanik on SELLINGBERG OÜ (registrikood 14690403) asukohaga Tuleviku tee 10, Peetri, Harjumaa 75312

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad rparts.ee (edaspidi Veebipood) ja klientide (edaspidi Klient) vahel, kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Veebipood jätab endale õiguse muuta müügitingimusi ja müügihindu. Need muudatused kajastuvad veebisaidil.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Hinnad

Veebipood jätab endale õiguse hindu korrigeerida. Kui Klient esitas oma tellimuse enne hinnamuutuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib kauba hind, mis kajastus arve esitamise hetkel. Kliendil ei ole õigust nõuda erinevuse hüvitamist.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Kliendi määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.  

Vastutus ja vääramatud jõud

Veebipood ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

Taganemisõigus

www.rparts.ee veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamise soovist peab klient teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kätte saamist vabas vormis avalduse kirjutamisel e-posti aadressile info@rparts.ee. Avalduses peab olema välja toodud kliendi nimi, toote nimi ning tellimuse number. Kauba vea või garantiijuhtumi korral soovitame saata reklamatsiooni päring: reklamatsioon

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@rparts.ee või helistada telefonil: +372 53449284

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maiili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Kleint on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimaluk loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@rparts.ee või helistada telefonil +372 53449284

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust
esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.


Jasic seadmete garantii pikendamise tingimused.

Jasic toote registreerimiseks klõpsake siin.

Kõigile uutele JASIC-keevitajatele, plasmalõikuritele ja mitmeprotsessilistele seadmetele antakse originaalsele omanikule / kasutajale garantiid defektsete materjalide või tootmise tõttu 2 aasta jooksul pärast ostukuupäeva. Toote registreerimine 28 päeva jooksul pärast ostmist pikendab garantiiaega 2 aastalt 5 aastale. Algne arve on standardse garantiiaja dokumentatsioon. Garantiiperiood põhineb ühe vahetuse töömudelil. Laiendatud garantii ei kehti üksustele, mis on ostetud laenutamiseks või rentimiseks.

Garantiinõude tuvastamiseks tuleks kõigist probleemidest teatada tehnilise toe meeskonnale, et nõue läbi vaadata- info@rparts.ee
Täieliku garantii eeltingimus on see, et tooteid käitatakse vastavalt kaasasolevale kasutusjuhendile, järgides asjakohaseid paigaldusviise ja kõiki seadusest tulenevaid soovitusi ja juhiseid ning tehes seadmele hooldustöid. Soovitatav on seda teha volitatud hoolduspartneri juures.
Mis tahes garantiiremonti võib teha ainult Jasic Euroopa, vastasel juhul ei kehti garantii.
Remondi või asendamise ajal ei ole võimalik rahuldada pretensioone.

Garantii ei hõlma järgmist:

Loomulikust kulumisest tingitud defektid
Kasutus- ja hooldusjuhiste eiramine
Ühendus vale või vigase toiteallikaga
Kasutamise ajal ülekoormus
Tootesse tehtud muudatused
Vale käitamise tõttu tekkinud tarkvaravead
Kõik remonditööd, mis tehakse heakskiitmata varuosi kasutades
Transpordi- või hoiukahjustused.
Garantii ei hõlma nii otseseid ega kaudseid kahjusid kui ka saamata jäänud tulu
Välised kahjustused, näiteks tulekahju või looduslike põhjuste, näiteks üleujutuste tagajärjel tekkinud kahjustused.

Garantiitingimuste kohaselt keevituspõletid, nende tarvikud, traadi etteandeseadme ajami rullid ja juhttorud, töö tagasivoolukaablid ja klambrid, elektroodihoidikud, ühendus- ja pikenduskaablid, toite- ja juhtimisjuhtmed, pistikud, rattad, jahutusvedelik ei ole hõlmatud.
Jasic Euroopa esitab arve kõigi remonditööde eest, mis on tehtud väljaspool garantiiaega. Jasic Euroopa ei vastuta mingil juhul kolmandate isikute kulude või kaudsete kulude eest.
Vigase (te) osa (de) parandamise või asendamise kohta teeb otsuse Jasic Euroopa. Asendatud osa (d) jäävad Jasic Euroopa omandiks.

Garantii pikendamine 60 kuuni (sisaldab tavapärast garantiiaega)

Jasici keevitus- või lõikamisseadmete garantiiaja pikendamine sõltub järgmistest tingimustest:

1. Täitke garantii pikendamise üksikasjad lehel: https://www.rparts.ee/jasic-garantii-registreerimine

28 päeva pärast ei ole võimalik garantiiaega pikendada.
Pärast toote registreerimist saab klient Jasic Euroopalt 14 päeva jooksul kinnitusdokumendi. Kui te pole selle aja jooksul kinnitust saanud, peaksite meiega ühendust võtma. Kinnitus on teie pikenduse garantii ja seda tuleks säilitada.

2. Garantii tingimuseks on seadme hooldamine vastavalt kasutusjuhendis toodud üksikasjadele. Soovitatav on hooldustöid läbi viia Jasic Euroopa, volitatud hoolduspartneri juures.
Selle teeninduskülastuse kulud kannab seadme omanik.

3. Registreerimise lõpetamine määratud aja jooksul või soovitatud hoolduse lõpetamine muudab pikendatud garantiiaja kehtetuks.